Celebració dels 25 anys del CECAS a Luz de GAS 18!

Entre els actes de Celebració dels 25 anys, aquest ha estat el més festiu!

Gràcies a la col·laboració de Luz de Gas, ha estat possible celebrar l’aniversari com a tal amb una festa! Ha estat un moment de trobada, intercanvi, valorar la feina feta, compartir projecte i reafirmar valors… i posar la mirada endavant, per avançar, per créixer, per millorar amb la voluntat de poder continuar donant resposta a les persones amb problemes de drogodependència, oportunitats, eines de canvi… Per tal que, partint de les seves capacitats, millorin la seva qualitat de vida. Continuem endavant!

L’acte ha tingut un moment especialment emotiu de reconeixement a la gran tasca duta a terme per Pilar Malla, vicepresidenta del CECAS i ànima Fundadora del projecte. Pilar, hem après moltíssim de la teva mirada vers les persones, sempre a l’escolta, sempre amb perspectiva integral, humana, i continuem compromesos a viure l’estil i professionalitat amb què tant has impregnat el projecte, la Fundació, els Serveis i tots i cadascun de nosaltres!

El toc de música l’ha posat la coral TwoCats, que amb un concert de Gospel han sintetitzat tan bé els sentiments que es respiraven a la sala: alegria, nostàlgia, valors, solidaritat i sentit. Gràcies!