Visita d’intercanvi amb els companys de Saragossa del CENTRO DE SOLIDARIDAD – PROYECTO HOMBRE

Els dies 23 i 24 de novembre hem tingut el plaer de poder fer una visita d’intercanvi amb els companys de Saragossa del CENTRO DE SOLIDARIDAD – PROYECTO HOMBRE.

El Centro de Solidaridad forma part de la Confederación de Entidades para la Atención a las Adicciones de la qual CECAS pertany com a membre Fundador i, concretament, al visita l’ha realitzada un equip format pel propi director de la Comunitat, la Coordinadora, el terapeuta de famílies i l’equip de professionals de psicologia i educació social.
Han estat reunions i visites intenses d’intercanvi, en les que hem pogut compartir experiències i mètodes de treball, tractant temes com: Processos i fases d’usuaris, Perfils usuaris, Grups, activitats i sectors; Organització de la casa; Treball amb famílies i Nits i caps de setmana: tant de la Comunitat Terapèutica com el Pis de Reinsersió.
Hem intercanviat experiències i punts de vista, parlat de Perfil de persones usuàries, Procés d’entrada, Contracte, Temps d’estada, Normativa, Supervisió de l’equip,… certament un luxe poder fer un intercanvi com aquest.. ja preparem la tornada per tal de poder visitar, com a CECAS, la Comunitat de Saragossa.