COL·LABORACIÓ DEL CECAS AMB EL SETMANARI CATALUNYA CRISTIANA

Aquest últim mes de juliol, la sotsdirectora del Setmanari Catalunya Cristiana , Carme Munté Margalef, va convidar al CeCaS a col·laborar amb la publicació de 2 o 3 articles l’any en la nova secció dedicada a la Família, amb la intenció d’incloure dins la temàtica aspectes relacionats amb les addiccions. El setmanari és una publicació que fa 43 anys que difon informació sobre cultura religiosa, tant en format digital com en paper. Es pot rebre a domicili pels subscriptors o adquirir en les parròquies de les diferents diòcesis catalanes, tenint també una difusió d’àmbit estatal i internacional a través de les missions. El CeCaS agraeix aquest oferiment al setmanari i valora positivament la possibilitat de manifestar continguts relacionats amb la família i les addiccions, un dels pilars del model de tractament de la fundació. Aquest 25 de setembre s’ha començat aquesta col·laboració amb un primer article en la secció de Reflexió: “Les famílies valentes de la dècada dels vuitanta”, del company Joan Ramon Farré Huguet, i el 13 de novembre, la companya i responsable del treball amb famílies del CeCaS Laura Pascual Caellas, ha publicat l’article a la secció de Famílies: “Acompanyar les famílies de les persones amb addiccions”. Esperem que l’oportunitat de tenir aquesta plataforma de divulgació tingui continuïtat.