Ens visita Càritas Terrassa

El dia 13 de març va tenir lloc la visita a Banys Nous de la Sra. Mònica Martínez, directora de Càritas de la Diòcesi de Terrassa. Va ser rebuda pel Director de CECAS Sr. Ferran Solé i el vicepresident del Patronat Sr. Ramon Tous. La trobada va servir abans de tot per presentar-nos personalment i conèixer els nostres projectes i les seves realitats actuals. Asseguts al despatx, el Director va fer una presentació de la història del CECAS des de la seva fundació així com dels seus valors, missió i objectius. Es van mostrar tots els diferents aspectes de la Fundació i les dades de la pròpia activitat per entendre on som i què fem.

Després la Sra. Mònica Martínez va explicar amb profund coneixement la seva experiència des de que ha estat nomenada directora de Càritas Terrassa. Ens va fer  una magnífic exhaustiu relat des del  passat immediat, el  present i enfocant  els projectes de futur de la institució, les seves arrels i situació actual. La conversa es va prolongar en un ambient de confiança i complicitat sabent que partim d’idèntics compromisos amb el nostre entorn social, aportant coneixement, experiència i eficiència.

A continuació, com es costum, es va iniciar un recorregut pels pisos de Bany Nous per tal de conèixer de primera mà, les estances d’acollida, CAS, i diferents espais i habitacions on es desenvolupen les activitats pròpies del nostre programa terapèutic. La visita va anar a càrrec  de dos usuaris pacients de l’etapa d’Acollida a Banys Nous que per la seva implicació i coneixement van protagonitzar la visita com amfitrions. Durant el recorregut es van fer presentacions dels professionals que en aquell moment hi  eren presents, especialment a l’equip d’Acollida.

La visita de la Sra. Mònica Martínez, ha estat del tot agradable, cordial i molt significativa per establir llaços de confiança i de complicitats entre nosaltres i els nostres projectes.

Ramon Tous, vicepresident del CECAS