ENS VISITA LA TAULA DEL TERCER SECTOR SOCIAL DE CATALUNYA

El passat 5 de març vàrem rebre la visita a la seu de la Fundació, d’una part de l’equip tècnic de la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya L’objectiu de la trobada era conèixer de prop els projectes de CECAS, destinats a l’atenció, rehabilitació i reinserció social de les persones amb drogodependència.

En un primer moment el director de la Fundació Ferran Solé va presentar els diferents serveis que es desenvolupen a CECAS: l’atenció ambulatòria, el centre de dia, el grup de patologia dual i les comunitats terapèutiques, entre altres. Programes i espais per atendre, acompanyar i tractar educativa i terapèuticament a persones amb problemes d’addicció, amb especial sensibilitat per aquelles que es troben en alt risc d’exclusió social.

La segona part de la trobada va ser acompanyada per la directora del programa d’Acollida d’homes Laia García, qui va presentar juntament amb dues persones residents, el programa i els espais físics d’aquesta primera fase del tractament.

Agraïm molt aquesta visita i, sobretot l’interès per conèixer des d’aquesta plataforma de la Taula d’entitats, el dia a dia dels projectes. De ben segur que ens ajudarà a treballar plegats i amb més coneixement de causa.

Ferran Solé