REUNIÓ PRH a Can Puig

Aquest passat dia 13 de març tot l’equip del PRH (Valoració, Comunitat d’acollida, Comunitat de Can Puig i reinserció) ens vam trobar a Can Puig per poder parlar i explicar-nos com estan els diferents equips, qui el formem i quines són les nostres funcions en cada una de les tres fases del procés terapèutic.

En la primera part, vam poder presentar-nos un a un de qui érem, la nostra formació, i quines eren les nostres funcions en la fase del tractament en la que treballem. Va estar interessant i es va anar donant un diàleg fluid, explicant els objectius generals de cada fase, amb preguntes per part d’altres professionals que ens van ajudar a entendre millor com es va treballant des de cada etapa del tractament, per donar coherència i seguiment a tot el procés terapèutic.

En aquesta trobada hem aprofitat també per fer la presentació de nous professionals a la Fundació. Posar-nos cara ajuda a poder coordinar-nos molt millor!

Desprès d’esmorzar plegats dos usuaris de la Comunitat de Can Puig ens van poder ensenyar totes les instal·lacions: des de l’entrada, les habitacions, espais comuns… fins a l’hort i la pista de futbol! Va ser una visita molt interessant i sobretot amb molt bons guies!

Equip d’acollida