Semestral Acollida

Avui 19 de setembre l’equip de la primera fase de comunitat terapèutica, l’acollida, juntament amb la direcció tècnica s’ha reunit per compartir i treballar plegats la feina feta aquest primer semestre de 2023.

Hem gaudit d’un primer espai on hem compartit com estem cadascú de nosaltres, com estem com equip, hem revisat les dinàmiques i les necessitats que tenim. Seguidament hem treballat en els aspectes favorables i d’altres a tenir en compte de cara als propers mesos, sempre amb la intenció de millorar la feina que oferim a la població tan heterogènia que atenem.  A més, hem dedicat una estona gran del matí a analitzar el tipus de perfil i característiques del col·lectiu amb el que treballem, així com a estudiar l’atenció que oferim als usuaris, atenent dades quantitatives. Finalment hem tingut el plaer de compartir un espai de debat amb la Terapeuta Familiar i la Treballadora Social del procés residencial per tal de continuar establint objectius i millores futures que ens permetin continuar treballant amb qualitat, eficiència i també complicitat.

Aquesta primera fase de tractament en ocasions es troba envaïda de la urgència i l’atenció constant a les persones que just acaben d’entrar en el nostre recurs, amb totes les dificultats i necessitats que arriben, de manera que gaudir d’un espai de trobada tan ampli i amb tanta calidesa humana, es fa molt necessari per continuar dia rere dia amb il·lusió i força.

Per finalitzar la trobada d’avui, hem pogut gaudir d’un espai d’esbarjo fora de l’entitat, on hem crescut com a equip traspassant sales de reunions, despatxos i camps de batalla. Hem fet un Room Scape on la cooperació, organització i comunicació entre els membres de l’equip ha estat clau per resoldre l’entramat!

Gemma Suelves

Directora Tècnica de CECAS