Semestral de l’Equip del CAS

El dia 1 de Febrer, l’equip del CAS (CAS, SAVA i Valoració) vàrem sortir de la nostra rutina i poder aturar-nos del dia a dia. Què important és reflexionar sobre la nostra feina! El lloc de trobada va ser a la Fundació Esperança, espai que ens agrada molt. La primera part del matí la vàrem dedicar a la revisió d’objectius de la semestral anterior. Va servir per marcar-nos un “full de ruta” dels pròxims sis mesos.

Després d’esmorzar vam dedicar la segona part del matí a escoltar-nos com ens trobem i també com ens sentim amb l’equip. Va ser molt enriquidor ja que l’espai ajuda a la confiança i a la cohesió de l’equip. Finalment, a l’hora de dinar vàrem rebre la nova incorporació a l’equip del CAS, la Maria Vergés, psicòloga. Amb experiència en addiccions (CAS Brians) i amb moltes ganes d’incorporar-se al projecte de CECAS.

El dia va ser molt enriquidor i productiu, i amb moltes ganes de seguir treballant per millorar la qualitat assistencial dels nostres usuaris i usuàries i per la satisfacció que ens aporta a nivell professional i personal.

Cristina Gonzalvo