VISITA DE PILAR MALLA I ORIOL XIRINACHS A CECAS BANYS NOUS

El passat 31 de gener ens visità la fundadora de CECAS, Sra. Pilar Malla acompanyat de l’estimat voluntari Oriol Xirinachs. Va ser una visita curta però amb molta estimació i afecte. Malla i Xirinachs van ser rebuts pel director Ferran Solé amb qui conversaren una estona abans del dinar, compartit amb les persones residents i professionals.

Solé els presentà l’actualitat de la Fundació fent un repàs sobretot de l’any 2023 i les noves expectatives de cara al 2024. Malla agrair tota la feina que es continua fent a CECAS i ens encoratjà a seguir treballant sent fidels a la missió, visió i valors de la Fundació. També compartírem amb Xirinachs una estona de reflexió vers la temàtica de les Jornades del CECAS del proper 21 de març: Espiritualitat i Addiccions. En conjunt, una estona entranyable, amb la Pilar i l’Oriol plena de saviesa i experiència.

Tot seguit vàrem compartir el dinar amb els residents i professionals de Bany Nous. Sempre impressiona a les persones residents i als professionals nous, conèixer una de les persones fundadores i un dels voluntaris de llarg recorregut del CECAS.

Gràcies Pilar, gràcies Oriol per la vostra visita i testimoni!