CELEBRACIÓ DE NADAL AMB VOLUNTARIS A CECAS TARRAGONA

El passat 20 de desembre varem celebrar el tradicional esmorzar de Nadal a la Comunitat Terapèutica de Dones de CECAS a Tarragona amb la participació  de les usuàries, les voluntàries i voluntaris, el Sr. Antoni Campreciós representant al Patronat de la Fundació, Ferran Solé Director General del CECAS, l’equip terapètuic i l’equip de vetlladores. Ha estat una trobada alegre i emotiva, on l’aire que s’hi ha respirat, segons paraules del Sr. Antoni Campreciós, ha estat l’optimisme. Hem compartit un bon esmorzar, les nostres usuàries ens han animat a cantar Nadales amb elles i ens han obsequiat a tots, voluntaris/es i professionals, amb manualitats que han fet elles mateixes, acompanyades per les voluntàries en diferents activitats. Hem acabat amb els parlaments a càrrec del Sr. Antoni Campreciós, Ferran Solé i la Directora de la Comunitat Claustre Ventura, que els hi han dedicat unes boniques paraules a les usuàries que han emocionat  a més d’una… També s’ha posat en valor la bona feina feta, ja que aquest any fa 32 anys que el CECAS va iniciar la seva activitat i 18 anys que treballem en un projecte específic per a dones.

Claustre Ventura