Agraïment als membres sortint del patronat de la Fundació CECAS

El passat 30 de novembre la Junta Rectora de la Fundació es trobà en reconeixement als patrons Jaume Piró i Cristina Molina que no continuen el seu servei com a Patrons de CECAS. En Jaume Piró exhaureix el seu període de temps previst i, la Cristina Molina per motius professionals com a nova subdirectora assistencial de l’OHSJD. La trobada va ser al voltant d’un dinar on vàrem comentar temes d’actualitat de l’entitat, així com especialment agrair el servei d’aquests anys com a membres de la Junta Rectora i Patronat de CECAS. El vicepresident Ramon Tous agraí el seu servei i dedicació a la Fundació i els lliurà una escultura representativa de la Fundació –una porta per sortir de la droga– feta per les germanes Benetes de Montserrat. En Jaume i la Cristina varen adreçar unes paraules d’agraïment per aquests anys de treball compartit a la Fundació CECAS.