Noves incorporacions al Patronat de La Fundació CECAS

El passat 29 de novembre es va celebrar la Junta de Patronat de CECAS. Aquesta vegada es celebrà a la seu de Càritas Diocesana de Girona coincidint amb la posterior Assemblea de Càritas. Hi van assistir els diferents equips directius de la gairebé totalitat de les Càritas diocesanes i el president de Càritas Catalunya, Sr. Francesc Roig, així com el bisbe auxiliar de Barcelona Mons. Javier Vilanova que representava al bisbe delegat de Càritas Catalunya, el cardenal Joan Josep Omella.

El primer punt de la reunió s’aprovà la incorporació dels nous membres del Patronat i de la Junta Rectora: Paco Estellés, nou tresorer de l’entitat en substitució del Jaume Piró, que va exhaurir el seu mandat el passat mes de juny. Estellés és actualment Director General de Salesians Sant Jordi de la província Maria Auxiliadora. S’incorpora també Antoni Serrano, en substitució de Cristina Molina que per raons professionals no pot continuar a la Fundació. Serrano és actualment Director de Salut Mental a Sant Boi de Llobregat de Sant Joan de Déu. Als membres sortint Cristina i Jaume se’ls agraí la seva col·laboració a la Fundació durant aquest temps de dedicació a la Junta Rectora.

La segona part de la reunió, el nou patró Paco Estellés juntament amb el Director de Gestió Econòmica de CECAS, Ramón Martínez  es presentà i aprovà el pressupost de l’entitat per l’exercici del 2024 .

Els presents van agrair la bona feina feta que està fent la Fundació, així com la col·laboració amb l’administració pública i altres entitats de la mateixa societat.